Testar min lycka i dagens tävling!

Idag tänkte jag testa lyckan igen, en tävling i att vinna Sensual Balans. Chansen är nog inte så stor att jag vinner igen. Men om jag vinner igen, så tänkte jag i så fall ge detta ex utav gelén till min mamma, så får även hon prova den.

Passa på att tävla här om en Sensual Balans hos Tampons for free: 
Sensual Balans tävlingen

Och när ni ändå är igång och ska prova er lycka i tävlingen, så kan ni passa på att även bli medlem hos Tampons for free, det är helt gratis och det finns inga dolda kostnader någonstans. Då får man ett gratis utskick av tamponger (8 stycken) varje månad. Enligt mig så borde tamponger vara gratis för oss kvinnor. Vilket även Tampons for free tycker samt de samarbetspartners som står bakom detta varje månad. (Denna månad är det samarbetspartnern Sensual balans som står bakom och sponsrar). Jag tänkte passa på att säga ett stort tack till er, Tampons for free och Sensual Balans, som gör detta möjligt! Ni är guld värda.

Här hittas registreringsformuläret för att bli medlem hos Tampons for free, det är bara att klicka på länken:  Jag vill registrera mig nu

Bildkälla: Tampons for free



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback