Tänkte tipsa er om detta..

Detta hittade jag ute på nätet, en rolig liten sak som jag tänkte tipsa om via Santa Marias hemsida ---> Santa Marias lilla utmaning.

Dela med dig utav din vanligaste maträtt och få en ny tillbaka. Det vill säga, skicka in ett foto på en maträtt som du har tillagat (antingen via MMS eller webben), sedan får du utav dem en spice mix (värde 15 kr).  Sedan tillagar du något på detta, om du vill knäpper du ett foto på denna maträtt och postar upp den där, då har du dessutom en chans att vinna en resa till Thailand. Häftigt va?!

Jag tyckte att det var en lite annorlunda rolig sak i alla fall, så varför inte? Jag har skickat in och nu väntar jag på att posten ska komma med min spice mix.

Bildkälla: www.santamariaworld.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback