Sensual Balans - Tampons For Free

Weeeiii! Idag damp denna fina vinst ner i min brevlåda. En sensual balans gelé.

Jag medverkade i en tävling som hölls utav Tampons For Free och Meda OTC.

Tack och bock! :)



Och som jag har nämnt tidigare, gå gärna in och anmäl er hos
Tampons For Free.

Du får gratis utskick av tamponger,
tack vare Tampons For Frees fantastiska samarbetspartners.

(Och tampongerna är verkligen gratis, det finns inga dolda kostnader).

Det enda man måste göra är att svara på några enkla frågor vid varje kampanj om reklamen på tampongboxarna. Enklare än så kan det inte bli och det är en självklarhet anser jag att man som medlem ställer upp på. Tampons for free anordnar även fantastiska tävlingar varje månad som man får vara med och delta i.

Tack ännu en gång!
Det ska bli mycket spännande att se vem som är samarbetspartner denna månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback