Idun - Freja

Igår passade jag på att beställa IDUN minerals startkit ifrån eleven.se, jag lyckades hitta detta kit billigt där för endast 499 kronor. Morsan köpte detta för några dagar sedan på apoteket för 499 kronor, jag tänkte att jag skulle testa morsans när jag kom hem för att se resultatet. Det hela resulterade med att jag väntade någon dag och till min stora förtret, så höjde de priset på apoteket till 699 kronor. Lyckat värre! Jag blev så sur, så sur.

Men gissa så glad jag blev när jag hittade kitet hos -->
eleven.se, för endast 499 kronor + så fick jag 20% rabatt när jag lade det i varukorgen. Summan slutade på ca 460 kronor, när frakt och aviavgiften var på plussad. (Bara de två borstarna kostar ca 350 kronor att köpa löst). Jag är mer än nöjd. Jag längtar så tills Idun dimper ner i min brevlåda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback