Tampons For Free & RetarDEX

Månadens kampanjpartner hos Tampons For Free är det "puss vänliga" RetarDEX. Det kommer bli RetarDEX som pryder denna månads tampongbox med reklam. Jag måste säga att det är roligt att se att de är tillbaka. Första gången jag fick höra talas om dem var under november månad under Pronaxen kampanjen. Jag hade den stora turen att vinna ett helt kit ifrån dem innehållandes: munskölj, tandkräm, tandpetare och munspray. Helt underbara produkter, jag gillar verkligen deras munvårdsserie. Tänderna och munnen får verkligen en härlig känsla efteråt.

RetarDex har dessutom ett fint erbjudande som de bloggar om, nämligen om du
gillar RetarDEX Sverige på Facebook, får du bland annat:
  • En gratis munspray (värde 59 kr) till deras 3000 första vänner.
  • Möjlighet att vinna ett presentkort på Clarion Hotel (värde 2000 kr).
  • Chansen att skicka en hälsning med RetarDEX kärleksfulla hälsningsviral.
  • Tips om hur du bäst tar hand om din munhygien.
I Tampons For Free:s gästblogg, bloggar RetarDEX , gå gärna in dit och läs. Och när du ändå är på väg dit, varför inte passa på att registrera dig som medlem hos Tampons For Free och få gratis utskick utav tamponger?

Du har inget att förlora på detta. Ska jag passa på att nämna några fördelar åt dig?
  • Du får kanonsnygga tampongboxar.
  • Du får svara på roliga kampanjutvärderingar.
  • Du håller dig uppdaterad om kampanjföretaget samt allt som händer i Sophia och Dianas blogg (Skaparna bakom företaget Tampons For Free). Samt så finns det även en nyhetsflik att följa.
  • Dessutom har du chans att vara med och delta i väldigt generösa tävlingar varje månad.

 

Själv ser jag fram emot att få inspektera månadens tampongbox, det är lika spännande varje gång. Denna månad har jag dessutom blivit lovat ett VIP-utskick, det ska bli riktigt spännande att se vad det är för produkt jag kommer att få i mitt utskick.

 

Bildkälla: http://retardex.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback