Snart läggdags...

Ja så satt jag här igen och klockan bara rann iväg. Jag har pysslat med två saker, både ikväll och iförrgår. Tyvärr kan jag varken säga vad eller visa bild än. Jag ska ge bort detta, jag kan inte avslöja något ännu utifall dessa personer skulle "råka" halka in här. Så ni får allt vänta och se vad det är jag har hållt på med, bild kommer senare, jag lovar. Jag börjar närma mig slutfasen, tänkte försöka hinna med att göra klart detta imorgon om tiden tillåter.

Igår/iförrgår blev jag inringd på jobb från ca 14-24, så då försvann den dagen. Få se huruvida om jag blir inringd idag eller om jag får gå och hasa här hemma. Då finns det chans att jag hinner klart med det jag har gjort, samt så måste jag sätta fart och gå igenom lite kartonger, det ska rensas. På det jag inte ska ha kvar samt det jag ska ha kvar. Så småningom ska allt detta iväg... på ett eller annat sätt.

Alla hjärtans dag närmar sig med stormsteg, tydligen får jag jobba hela nästa vecka, eftermiddag, kl 14-24. Jaha, där försvann min alla hjärtans dag som jag skulle spendera tillsammans med älsklingen. *Suck*. Tråkigt nog kan jag inte tacka nej till jobb, jag är ju trots allt arbetslös, jag måste ta det lilla jag blir erbjuden. Jag måste ha pengar för att överleva. Dock har jag och älskligen flyttat fram "Vår alla hjärtans dag" till nästa fredag, då ska vi fira det istället.

Jag ser fram emot det så himlans mycket!
Jag älskar dig hjärtat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback