Mycket märkligt måste jag säga...

Jag har varit i kontakt med Tampons for free, tydligen har de skickat ut ett VIP-paket (ang. RetarDEX kampanjen) till mig för ca 1-2 veckor sedan som ännu inte har kommit fram till mig. Det har inte dykt ner något paket i brevlådan och inte heller någon avi. Är det posten som har varit framme och slarvat bort mitt paket? Mycket tråkigt måste jag säga, jag hade sett fram emot att få blogga om mitt VIP-paket. Men det är väl sånt som tyvärr kan inträffa om oturen väl är framme. Tråkigt är det i alla fall att det har kommit bort på villovägar. Jag skrev nyss och frågade om det finns något brev-id eller kolli-nr på paketet så att det går att spåra och se vart det har hamnat någonstans. Finns inte det så finns det nog tyvärr inte så mycket att göra åt detta misstänker jag. Jag får som sagt se vad tjejerna på Tampons for free kommer att svara...

Jag avslutar mitt blogginlägg med:

"Hallå, posten! Vart har ni gjort av mitt VIP-paket någonstans?"



Bildkälla: www.posten.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback