Förlovning

Detta var min överraskning som stundande i fredags.

Min älskling hade bokat ett hotellrum på 7:e våningen. Ett hotellrum med två rum och bubbelpool. När jag kommer in i hotellrummet är det nersläckt och det är fullt med tända ljus överallt, i båda rummen. Golvet är strött med rosenblad ifrån dörren och som går som en gång som leder in till sovrummet. Sängen är strödd med rosenblad, samt en jättevacker rosbukett ligger uppepå sängen. Vi åt gott inne på rummet, kycklingplanka. Sedan bubblade vi och hade det riktigt mysigt. Mot slutet av kvällen plockade älsklingen fram en ask och ställde sig ner på knä framför mig, sedan undrade han om jag ville dela mitt liv med honom och om jag ville förlova mig. Iiiiiih... snacka om att jag blev totalt överraskad.

Dessutom passade ringen mig, hur han lyckades med detta är för mig en gåta. (När han inte ens har "smyglånat" någon ring ifrån mig).

Jag undrar ännu ibland, är detta sant? Har detta hänt mig? "Det känns som om jag skulle vara med i en film..." eller hur jag nu ska uttrycka mig. "It´s to good to be true".

 

..::: JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA :::..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback