En överraskning i brevlådan idag.

Idag blev jag lite förvånad, jag har blivit utvald att delta i en testpanel av L´Oréal Paris för deras nya Foundation Lumi Magique, via Elle. Jag fick färgen Rose Pearl. Denna foundation reflekterar ljuset och ger magisk lyster åt huden. Den ska tillföra huden fukt, vilket är källan till dess strålande lyster och ojämnheter hos huden suddas ut. Detta ska bli mycket intressant att få prova.

Jag måste säga att det är mycket bra att man får chansen att prova först, då vet man verkligen om man vill fortsätta att köpa produkterna. Dessutom har jag även en känslig hy, jag klarar inte av att använda vad som helst. Då känns det inte så roligt att kasta bort pengar på en produkt om produkten inte skulle funka till hyn.





Dessutom fick jag även ett smakprov ifrån Allévo i brevlådan.
Deras nya High Protein Milk Chocolate bar.
Hoppas att den är god.



Tack och bock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback