Utvärdering av Hellmann´s

Jag blev utvald som testpilot hos Smartson och fick prova Hellmann´s.
 
När jag stod i affären hade jag en väldig beslutsångest över vilken av alla dessa såser och majonäser som jag skulle välja. Till slut bestämde jag mig för "Hellmann´s Garlic Sauce".
 
 
Hur smakar den produkt som jag har testat?
Jag tyckte att denna vitlökssås var väldigt god. Den var mycket krämig och fyllig med en mycket god vitlökssmak med en underton av majonäs. Jag ångrar inte mitt val, denna sås kommer jag att fortsätta att köpa.
 
Hur och till vad har den använts?
Såsen åt jag tillsammans med mat. Jag provade den tillsammans med fiskpinnar och potatis. Mycket gott! I vanliga fall äter jag alltid mina fiskpinnar tillsammans med majonäs. Då denna sås är lite tunnare än majonäs, men som fortfarande har en underton av majonäs samt att den är smaksatt med vitlök, blev detta ett stort +. Jag kan mycket väl tänka mig att vitlökssåsen även är väldigt god till hamburgare eller med kanske lax? Resten av familjen blev förtjusta i denna sås och tyckte att den var god. Jag får se vilken maträtt jag provar denna sås tillsammans med nästa gång. Kanske blir det kyckling eller lax?
 
Är det en produkt jag skulle rekommendera?
Ojaaa! Jag rekommenderar den verkligen. Om man gillar vitlök och vill ha en krämig, fyllig och god sås, så är denna nummer 1!
 
Dessutom är det snygg design och flaskan tar inte stor plats i kylskåpet!
Den är inte alltför dyr, den kostar 20 kronor på Ica Maxi.
 
Mitt betyg: 5 av 5
 
 
Tusen tack för att jag fick vara med och prova,
jag hade nog annars inte fått upp ögonen för denna produkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback