Idag har jag trotsat.

Idag trotsade jag min förkylning och gick ut på en långprommis med hundarna, det blev hela 50 minuter. Det är nog det enda "ansträngande" som jag vågar mig på just nu. Träna? Nej, det vågar jag inte, för då går jag väl och blir sämre. Men jag känner mig nöjd trots allt. Fint väder, solen skiner, hundarna fick komma ut och jag fick komma ut och röra på mitt fläsk.. ;-)
 
Jag har förresten hittat en ny favorit syssla åt vovvarna, att söka efter godis. Det gillar dom verkligen har jag märkt.
 
Ikväll blir det äntligen ett nytt avsnitt av nya Dallas, som jag har längtat. Jag trodde inte att det skulle vara så pass bra, som det var. Jag blev positivt överraskad, jag trodde att det skulle vara sämre. Jag kan verkligen rekommendera denna serie. Detta blir kvällens höjdpunkt! Är det förresten någon mer än bara jag som följer nya Dallas?
 
Bildkälla: http://nutopia.se/dallas-aterkomsten/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback