Träning på schemat framöver

Igår kom jag igång med träningen, nu ska jag försöka hålla tag i den, så att jag kommer in på samma spår som jag var för ett tag sedan när jag tränade ofta.

Igår blev det ett workout pass inriktat med övningar för hela kroppen på 30 minuter.

Idag blir det dock ingenting, jag har träningsvärk och ska snart iväg på en informationsträff vid AF och efter det ska jag iväg på ett jobbpass som sträcker sig ända fram till kl 24 ikväll.

Men imorgon tänkte jag köra ett pass igen, men vad det blir då, det får jag se då.


Påsken för övrigt har varit rätt chill. Käkade påskmat tillsammans med älsklingen hos mina föräldrar. Mysning, handling, bad av hund. Jag tycker dock att påskdagarna bara försvann hur snabbt som helst, vilket är tråkigt...

Nej, nu måste jag börja göra mig iordning, det står inte på förrens jag ska åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback