Månadens tampongbox

Som jag skrev i föregående inlägg så fick jag ett fint VIP-paket i brevlådan igår.

Idag däremot kom månadens snygga tampongbox i brevlådan.

Samarbetspartnern är givetvis: Maxosol.

Mer om Maxosolprodukten kan ni läsa om i mitt föregående inlägg om VIP-paketet, där har jag förklarat och skrivit om produkten. Dessutom har jag gett er ett mycket hett tips i slutet av inlägget, missa inte det!

Det är en riktigt snygg design på månadens tampongbox. Det ger mig en mycket somrig känsla, jag kan nästan höra havet brusa och vågorna klucka.

Tack Tampons For Free och Maxosol!




Bli gärna medlem hos Tampons For Free och få gratis tamponger hem i brevlådan!

Registerar dig gör du här --->
Tampons For Free

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback