Ett fint VIP-paket!

Igår damp ett fint VIP-paket ner i brevådan ifrån Tampons For Free!



Månadens samarbetspartner är Maxosol.

Jag måste säga att det är riktigt trevligt att få produkter som jag aldrig har provat förut. Så det här ska bli spännande att få testa.

Maxosol skyddar huden ifrån solens skadliga effekter. Den bevarar hudens egenskaper att motstå sol och UV-strålning. Denna produkt minskar risken för rodnad samt för att få "solrynkor", dessutom tillför den huden och kroppen näringstillskott. Den innehåller både C och E vitamin, betakaroten, selen, lycopen och zink. Enligt studier har detta visat sig ha skyddande effekter på huden. Med Maxosol förbereder man huden inför solsemestern samt så kan man förlänga hållbarheten på en redan solbrun hud. Något som är viktigt att tillägga är att Maxosol ersätter inte utvärtes solskydd, men detta är ett bra komplement tillsammans med solkräm.

Låter inte detta bra? Detta kanske även är bra för mig som kan få soleksem på sommaren, det är helt klart värt att testa. Dessutom fick jag ett solstick med solskyddsfaktor 20 i VIP-paketet och ett fint tampong paket, kanonbra tycker jag.

Tusen tack Tampons for free och Maxosol.

Besök gärna Maxosol och Tampons For Free:

http://maxosol.se/
http://www.tamponsforfree.se/Home.aspx

Ett hett och soligt tips ifrån mig till dig!
Just nu får du köpa 60 st tabletter Maxosol för endast 98:- (ord.pris: 169:-)
på Maxosols hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback