Decisions, decisions...

Idag har jag haft lite beslutsångest, minst sagt. Jag har blivit testpilot hos Smartson åt ännu en till sak, Arlas Smetana. Vad tusan ska man göra på smetena? Jag har letat runt på receptförslag på nätet, jag har hittat en hel del som låter göttans, både maträtter och efterrätter. Beslutsångest, kan man lugnt säga. Jag har vacklat mellan två saker, till sist beslöt jag mig för ett som lät lite halvspännande. Mer om detta kommer jag att berätta i min utvärdering, vad jag gjorde och vad jag tyckte om produkten.

Annars då, för övrigt i mitt liv? Denna helg har varit mer än lugn. Min älskling kom och hälsade på runt kvällskvisten igår, vi hann med att se två filmer. "What's your number?" och "Drive Angry" samt även ett serie avsnitt av "Game of thrones". Filmerna var rätt okej, om inte annat så hade jag lite ögongodis att vila ögonen på i "What's your number?". Ingen mindre än, Chris Evans, himself.

Sedan får jag inte glömma att nämna mitt ögongodis, in reality, som är min underbara och älskade älskling förstås... ;)

 

Bildkälla: http://jamieonline.files.wordpress.com/2011/10/chris-evans.jpg?w=510&h=739


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback