Dagarna rasar på fort..

Nu rinner dagarna. Onsdag, torsdag och fredag förra veckan i skolan var mest introduktion, information och nån liten genomgång om vad som skulle komma denna vecka. Det känns skönt att man fick börja lite lätt förra veckan.

I fredags blev det jobb från ca kl 21-06, ganska jobbigt måste jag säga när man hade suttit i skolbänken hela dagen också. Då fick jag vara vaken i 24 timmar.

Måndag och tisdag har flytit på bra i skolan tycker jag, vi har lyssnat på läraren och under eftermiddagen fick vi jobba med uppgifter. Idag har vi tittat på film i 3 timmar och sedan fick vi sitta och läsa. Imorgon blir det första hjälpen och hjärt och lung räddning, det ska bli spännande! Än så länge tycker jag att det vi håller på med är intressant och spännande och det måste väl ändå båda gott? Det tycker jag i alla fall.

Idag fyller dessutom min älskling år!
Grattis min underbara älskling!!

Han har hittills fått en elektronisk dart tavla,
sedan får jag se vad jag hittar på att ge min älskling.

Jag har mina funderingar, kan inte avslöja något här, utifall han skulle läsa här ute.

Bildkälla: http://thegirlwho.blogg.se/images/2008/metoyou098_1165706061_1205314110_6060835.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback