Vilken överraskning! :)

Det låg en överraskning i brevlådan idag, dessutom var alla dessa fyra saker gratis, har inte pungat ut ett enda öre för detta. Gratis är gott som man brukar säga. Filmen fick jag via CDON när man har samlat streckkoder. Ögonskuggan, halsbandet och armbandet tror jag att jag har fått ifrån när jag har samlat ihop poäng när jag har svarat på en massa olika undersökningar ute på internet, via en så kallad "läsarpanel". Misstänker att det kommer därifrån, har för ett bra tag sen markerat i något för att använda mina poäng för. (Nu väntar jag bara på en röd väska som jag ska få när jag har svarat på en massa undersökningar ifrån en annan läsarpanel via Amelia. Få se när den kommer).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback