Vad tusan har hänt med mig?

Mitt "humör" vacklar upp och ner... eller humör var nog fel ord. Känslor, kanske är bättre? Strunt samma. Ena stunden känns det på topp, sedan känns det som att man är på botten? Vad är detta?

Hittade nyss detta... oooh mitt hjärta, it´s melting.
Måste lägga in den här, så att jag har tillgång till den och inte glömmer bort den.
Anders, du är ta me tusan oslagbar... vilken röst.
Låten är underbar, nog för att jag gillar mellovarianten, men som ballad är den också riktigt bra!

Och så som mina känslor är idag, intakta och omöjliga att tygla, så gjorde inte denna det bättre att lyssna på... :-P

Jag blir nästan lite ledsen, i alla fall idag. I´m an emotional wreck today, I think... Men det får man vara ibland.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback