Water For Elephants...

Idag har varit en rolig dag. (Hann dock inte med nåt plugg, jag måste skärpa mig). Följde med brorsan en vända till stan, han skulle in och boka ett spel i spelbutiken. Själv så köpte jag på mig spelet Tomb Raider. Samt så väntade det en nice surprise i brevlådan. En beställning från CDON, hade 100:- i rabatt där som jag passade på att utnyttja. Så det blev Anders Fernettes nya skiva och så passade jag även på att köpa filmen Benjamin Button, har nämligen inte lyckats att se den än, samt så kostade den bara 9 kronor :) Som hittat :)

Tomb Raider

Sedan tog jag det lugnt hemma en vända och sedan blev det en biodejt med min kära Madde, vi såg "Water for elephants". Filmen var riktigt bra, den var helt underbar, fast den hade sina sorgliga stunder emellanåt. Jag störde mig jävligt mycket på cirkusägaren, vilket jädra svin. Av mig får filmen 5 guldstjärnor av 5 möjliga ;) Sedan att jag hade något snyggt att lägga ögonen på under filmens gång, var inte helt fel ;) För er som inte vet vad det är för film, så länkar jag ut en trailer på den här ;)

 

 

För min del blev det ett natt träningspass nyss, körde ett 27 minuters cardio pass, det var ett riktigt jobbigt pass denna gång måste jag medge. Nu hoppas jag att jag kommer att somna gott ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback