Sega söndag...

Dagen till ära blev inspelade podcasts i några timmar, har hunnit med att publicera del 2 av 3 idag. Det känns skönt. Men annars har det mest varit en seg dag och nu är klockan hur mycket som helst. Vad har jag fått gjort? Inget känns det som. Kikade på ett inspelat avsnitt av "det blir bättre", när Magdalena Graaf var med. En beundransvärd kvinna, hur hon har lyckats ta sig igenom allt. Har läst hennes bok tidigare, "det ska bli ett sant nöje att döda dig", kände att jag måste få se reportaget också. Henne beundrar jag verkligen, det skär i både kropp och själ på flera punkter. Hon är stark, modig och en sann förebild. För en kamp till ett bättre liv, att ta sig ur ett mardrömslikt helvete och att rädda sig själv och sin son. Tyvärr, är det nog många kvinnor och barn som lever så i vårt avlånga land...

Just nu vet jag inte vad jag ska göra. Mår inge vidare heller. Känner mig trött, slut, har småont och känner mig en aningen nedstämd. Vad ska man säga? "Life is a roller coaster".

Jag ska nog lägga mig i sängen en vända och jag tror nästan att Arthur och Merlin ska få göra mig sällskap...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback