Same shade of blue...

denna låt har satt sig i mitt huvud och den går om och om här hemma, gu´ så bra den är. Har nyligen fått ut mitt andra inlägg om min andra tjänst Podcast på min skolblogg. Ligger redan efter, denna vecka ska jag egentligen börja Podcasta. Jag måste minst få ut ett till inlägg om Podcast. Frågan är bara vad jag ska skriva om nu i det 3:e inlägget? Än så länge har jag bara skrivit om: "Vad är Podcast? och "Vad behövs för att börja podcasta?" Nu står det verkligen still, vad ska jag ta upp om podcast nu? Hmmm... funderar antingen på att ta upp hur inspelnings och redigerings programmet fungerar i det stora hela. Det kanske kan vara något? För jag måste sätta mig in i det själv nämligen, om jag ska kunna börja podcasta om bloggar *lite nervig inför det* hatar att spela in min egen röst. Nu däremot funderar jag på att gå ner och köra lite träning tillsammans med min personliga tränare Mel, kanske kan det rensa huvudet tillfälligt under tiden. Min hjärna behöver en refresh start up boot nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback