Regniga natt...

Ute slår regnet som spön i backen men.... jag har haft två riktigt trevliga dagar eller det blir snarare en trevlig kväll samt trevlig dag, hemma hos Jon med en massa filmtittning. Behöver jag skriva så mycket mer? :-P

Nu ska jag strax försöka sova, är trött som en gris och måste verkligen ta mig upp riktigt tidigt för att hinna med pluggning inför min omtenta som jag har på fredag. Samt försöka vända tillbaks dygnet som jag har varit mäktligen duktig att ändra. Hela kvällen försvann i ett nafs, vet inte vart den tog vägen. Inte hann jag med mycket heller, äta, hann nästan se klart på ett Merlin avsnitt, sedan började en film på tvn som jag inte har lyckats att se tidigare. "P.S I love you", den var riktigt underbar.. nu återstår det att gå ner och krama kudden, ty det är det enda jag får krama inatt :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback