Längtar och saknar...

Sitter här i natt timmen och saknar mitt gull, om jag nu kan börja säga så än...?! ;-P Har haft en riktigt underbar helg, som både har varit trevlig och mysig. Filmtittning, bubbelbad, mysning på högsta nivå, umgåtts och har även fått träffa nytt folk. Just nu står slösurfning, lyssning av musik och saknad högst på min lista. Hmmm... Måste försöka sova strax, måste ta tag i verkligheten och försöka komma upp tidigt imorgonbitti. Tänkte försöka hinna med att köra lite Zumba fitness som jag köpte idag/igår, sedan måste jag skriva min essä som ska vara inne senast torsdag *suck* Tror jag har svävat på rosa moln ett tag nu, men det lär nog även hålla i sig imorgon, fast att jag tar tag i verkligheten. Vilket även är bra misstänker jag... kanske jag kan få må bra under tiden som jag skriver min essä imorgon :-P

Passar på att posta upp en ny musikvideo med Tyler innan jag avslutar... Go natt alla nattugglor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback