Känner mig en aningen liten och ynklig...

...för tillfället. Mitt öga är lite mer svullet idag och det gör så ont. *morr* Förmodligen kanske det är nån inflammation, annars vet jag inte vad det skulle kunna vara?

Har nyss tragglat mig igenom 1½ timmes föreläsning på nätet. Funderar på om jag ska börja lite smått med den tredje rapporten eller det blir ju att jag fortsätter på den andra rapporten som jag lämnade in sist. Ja, just ja. Såg att jag hade fått ett G på rapporten som jag lämnade in :) Samt en riktigt bra uppbackning och kommentar ifrån läraren. Dessutom fick jag den kommentaren att om jag fortsatte på denna nivå som jag ligger på nu, så kan jag få VG på kursen :) *hoppas* Det känns nästan som att man får mer uppbackning ifrån "distans lärare" än ifrån lärare vid skolan när man läser kurserna där på plats. Jag misstänker dock att det kommer att bli svårare, har trots allt 3 moment/rapporter kvar att skriva nu + att jag har den andra kursen och snart en omtenta på G. Börjar känna mig en aningen stressad.

Men först tänkte jag gå ner och träna litegrann, jag och mitt onda öga ska ner och röra på fläsket. Må fläsket svettas bort snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback