Jag är nog kanske förlorad nu?

Det börjar kännas så och det har gått alldeles för fort. En särskild person har lyckats tränga sig in i mitt huvud och han har tydligen bosatt sig där. Vad gör man åt detta? Min så kallade trygga mur som jag hade lyckats att bygga upp, har börjat rämna igen.

Men igår hade jag en underbar kväll som slutade med nattbio tillsammans med honom och hans två kompisar. Såg premiären av "Pirates of the caribbean - I främmande farvatten", filmen var riktigt bra enligt mig. Samt var han så snäll att jag fick sovplats där under natten (bion slutade ca 02.20, jag kände mig en aningen mör). Tusen tack för allt!

(Jag får nog leva på detta möte, tills vi ses igen. Jag hoppas att det sker snart dock...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback