Inte mycket, men litegrann åtminstone...

idag har jag åtminstone lyckats att uppdatera mitt lärkontrakt med vad jag ska skriva om i min essä, samt att jag har lyckats hitta en vetenskaplig artikel. Nu återstår det bara att läraren ska godkänna detta innan jag sätter igång. Usch, är så mycket jag ska hinna med. Skriva klart essän innan den 26:e, sedan har jag en omtenta att öva på som jag har den 20:e. En sista kommentar på ett inlägg till en annan studiekamrat. Sedan ska jag även lägga kommentarer på två andra studenters essäer, och sedan slutställa min egen essä, om det blir omändringar. Har en massa föreläsningar att lyssna på inför de två kommande rapporterna som ska skrivas klart snart samt ett slut seminare. Var detta allt? Nä just ja, jag har glömt bort att ta kontakt med CSN, jag måste höra efter hur jag ska bete mig om det blir så att jag ska plugga i sommar. Sedan måste jag ta kontakt med högskolan om jag kan göra en tenta under sommaren på distanskursen och icke glömma bort att höra efter om jag måste betala för det. Ta reda på info om yrkesutbildningen som jag hittade, senast att lämna in ansökan om det är den 26:e. Jesus Christ Superstar... detta är för mycket för min hjärna att hantera och hur ska jag hinna med allt? Frågan är om detta var allt eller om jag har glömt något. Jag måste fundera efter, nu kan jag åtminstone gå tillbaka här och titta och bocka av åtminstone.

Jag skulle ha hunnit med att träna lite idag, jag måste faktiskt röra på fläsket. Det har inte blivit så mycket av den biten denna vecka, endast tisdag och torsdag. Har inte haft så mycket ork pga bland annat ögoninflammationen.... Isch, men det börjar se bättre ut på den fronten nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback