Axlar på mig rollen att skriva ett "podcast manus"

Idag tänkte jag försöka skriva ihop det jag ska babbla in i min första podcast sändning, har lyckats få tag i en mick som ger ifrån sig bättre ljud än den som är inbyggd i datorn. Stor skillnad på kvalité måste jag säga, nu slipper jag det kassa brusljudet i bakgrunden. Det värsta är nästan att sända ut min röst på nätet *isch* hatar att spela in min röst.

Tidigare idag har jag skjutsat in morsan och en jobbarkompis till Grand Spa, de ligger nog där och blir riktigt skönt behandlade nu, skulle jag tro. *jag vill osså* Får se när jag och mitt onda öga ska masa oss in och hämta dem sen. Tänkte försöka hinna med ett träningspass idag, sedan blir det två lugna dagar utan träning, innan träningen fortsätter på måndag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback