Nya kurser på G

Inatt och idag pillade jag ihop en "ny blogg", för enbart en distanskurs som jag går, "Digitala distributionsformer". Det ska bli spännande att se hur det kommer att gå med alla uppgifter som vi ska få göra och föra ut på bloggen. Sen har jag även den andra nya distanskursen att hålla reda på, måste sätta fart, jag har i alla fall hunnit med att lyssna på en föreläsning på nätet. Det känns befriande att jag har bytt bort programmeringen just nu. Kanske inte världens bästa, men vad tusan ska jag göra?

Nu återstår det bara att se om man blir godkänd på de andra två kurserna som nyligen har slutat. *hoppas*. Men jag anar att det eventuellt blir en omtenta, det märks.

Ja just ja, idag var jag in och hämtade min gåva ifrån Ica Maxi. Tack! :) Jag var ju dit igår på tjejkväll, men de har tydligen missat att skicka ut en inbjudan till mig :( Men jag sa till, de skrev upp mitt namn och de ringde upp mig idag när jag satt i skolan. Dock fick jag inte riktigt samma saker som de övriga fick igår, misstänker att vissa saker tog slut. Men jag fick lite grejer i alla fall. Jag är mer än nöjd!



Gratis gåvan jag fick bestod av en pillerburk med Omega-3 tabletter, Isadora ögonskugga, hårinpackning, duschgele och tandkräm. Tusen tack, Ica Maxi. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback