Buzzador - Dove Express Intensivbalsam

Via Buzzador har jag fått några förpackningar Dove Express Intensivbalsam, för att få prova på denna produkt samt att dela ut restrerande förpackningar till folk som jag känner. Buzzador.com är en Word-Of-Mouth (mun-till-mun) marknadsföring, vilket medför att jag som Buzzador när jag buzzar berättar vad det innebär samt berättar om produkten, jag sprider denna kunskap vidare. Sedan delas produkten ut till de som vill testa den (vilket inte kostar något). Man får nu testa produkten för att se om detta är något. I och med detta hjälper jag företaget att marknadsföra sin produkt. Under perioden när jag buzzar ska jag lämna blixtrapporter hos Buzzador där jag berättar hur det har gått och i slutet av kampanjen ska jag lämna en slutrapport där jag får svara på några frågor via webben om hur kampanjen har gått och vad jag tyckte om produkten.

Dove Intense Repair Express Intensivbalsam är ett unikt djupverkande intensivbalsam med inpackning inuti. Resultatet är en intensivt reparerande effekt som förhindrar kluvna toppar och att håret går av. Håret blir återfuktat på djupet, mjukare och starkare. Man kan använda intensivbalsamet dagligen istället för sitt vanliga balsam. Dove intensivbalsam bygger upp håret inifrån och reparerar ytan. Doves pantenterade fibre actives teknologi för vård av skador och reparation tränger djupt ned i poröst hår för att återuppbygga det inifrån. Micro moisture serum ger näring och hjälper till att reparera hårstråets yta från rot till topp.

Jag kommer senare att återkomma med vad jag själv tycker om denna produkt när jag har använt den några gånger. Samt så ska jag buzza denna produkt med att dela ut några exemplar som jag fick av Buzzador till släkt och vänner. De som sedan vill och som har tillgång till internet utav dessa, kommer att få logga in med en sifferkombination där de får säga vad de tyckte om denna produkt, när de har provat på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback