My angel was meant to fly...

Minnen... eller kan man egentligen kalla det för minnen? Sitter och lyssnar på "Meant to fly" med Anders Johansson och genast dyker du upp i mina sinnen. Denna låt berör mig på djupet, den kör igång mina "minnen" utav dig och jag får lite sorg i hjärtat. Detta är en sådan kväll, där du plötsligt dyker upp ur tomma intet. Mitt älskade lilla hjärta som jag inte hann få lära känna. Hur hade det varit om du hade fått levt? Hur hade du sett ut? Hade du varit lik mig? Hur hade vårt liv tillsammans sett ut? Ja, det är frågor som jag aldrig någonsin kommer att få svar på. Men du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, du har en alldeles särskild plats som aldrig någon, någonsin kan ta ifrån dig....

"....You're fading towards the sky tonight
But don't be afraid when you see the light around
You'll be remembered
Heaven is waiting so goodbye
It's hard to belive when you see the signs, ohh why
That our angel was meant to fly

Thoughtless and empty

I'm now standing here like a ghost
Never been so defeated
As when destiny came back to gloat
I'm turning to life for some answers
Ohh why did you have to let go...."


Kommentarer
Postat av: MALIN

<3KRAM<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback