Jag = nominerad

Ikväll när jag kom hem loggade jag in på hotmail och möttes utav ett mail ifrån Smartson testpilot. Här kommer ett litet utdrag ifrån mailet:

"Hej,

Du är nominerad bland 10 andra personer till att bli Testpilot på Canon Legria HF M406. Vi önskar ha ditt svar snarast onsdag (21/12) kl 12:00 så att vi slutgiltigt kan välja ut 3 Testpiloter bland de nominerade som bekräftat sitt intresse..."

Jag kunde knappt tro att det var sant. Jag svarade på det så fort som möjligt, nu är det bara att hoppas på lite tur. Jag har alltid önskat mig en videokamera, men så som jag har det ställt nu så har jag inte råd att köpa mig någon. Jag är arbetslös för tillfället och under tiden som jag söker jobb, får jag hoppa in och jobba lite extra någon gång då och då om någon blir sjuk. De ynka pengarna som jag lyckas tjäna ihop går först och främst till räkningar och mat. (Vilket är en självklarhet). Detta vore rena drömtillfället om jag skulle få chansen att komma med att få testa och utvärdera denna produkt. Det vore en ära att få utvärdera och testa den, produkten låter riktigt spännande med sina finesser, dessutom bloggar jag och jag har all tid i världen att testa den när jag inte jobbar så mycket. Som tack för att man testar och utvärderar den, så får man sedan behålla videokameran. Ooooh jag hoppas, hoppas, hoppas! Jag älskar att fotografera och filma.... så hoppas, hoppas, hoppas. Jag vill någon gång kunna få tag i något eget att kunna bruka (än att låna av andra), så att man kan sätta igång med sitt intresse och hobby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback