Härliga måndag

Än så länge ledig idag, jag har ännu inte blivit inringd på jobb. Kanske ska jag försöka ta tag i "bakprodukterna" som jag visade i föregående inlägg och producera lite. Är det fortfarande ingen som har någon aning om vad jag ska göra? *ler hemlighetsfullt*

Sedan är det ju alla julklappar, jag har allt sånt kvar. Jag ska försöka få det ur världen snart också.

Annars i helgen, så var den underbar. Jag åkte hem till älsklingen tillsammans med lilla Milou (det var länge sen jag var hem dit, det har bara blivit så sedan lillkillen kom in i mitt liv. Det är fullt upp kan jag lova). Riktigt trevligt hade jag i alla fall. Film, mys, ut på ärenden samt ner och tittade på julmarknad på byn igår.

Just det, är det någon som har tittat på årets julkalender, "Tjuvarnas Jul"? Den är bara för härlig :) Den är riktigt, riktigt bra (fast att jag är vuxen. Det var länge sen jag såg nån julkalender på tvn, men sen har jag inte tyckt att någon julkalender har varit bra på flera herrans år). ;)



Kommentarer
Postat av: malin

denna julkalender är den bästa på många år!! supermysig :) följer den varje kväll :D

Postat av: malin

denna julkalender är den bästa på många år!! supermysig :) följer den varje kväll :D

2011-12-14 @ 19:27:28
URL: http://malindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback