Buzzador - Recension av Dove Express Intensivbalsam

I detta inlägg tänkte jag lämna en liten recension ang. Doves intensivbalsam som kom ifrån Buzzador och som jag har buzzat om.

Jag tyckte att intensivbalsamet var mycket bra. Håret blev väldigt mjukt samt att det reder ut eventuella tovor i duschen. Av mig får denna produkt 4 av 5 stjärnor. Detta är en produkt som jag förmodligen kommer att fortsätta att köpa och använda i framtiden.

Ett stort tack till Dove. Jag vill även tacka Buzzador, som ger en chansen till att man får testa på produkter och sedan att man får buzza om produkterna som man sedan delar ut prover på, då har man en chans att få prova på om en produkt är något som man kan tänkas att köpa i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback