Yeay idag kom monsterboxen! :)

Idag damp mina gratis tamponger ner i brevlådan, denna gång var boxen coolare än förra månadens tampongbox.

"Känner du dig som ett PMS-monster?" , "Luktar musen fisk?"... Ha ha :)



Monstrena är ju bara så söta :)
Boxen kom riktigt lägligt då jag åkte på helvetet igår :)

Vill du också kanske ha gratis tamponger? (Man får dem en gång i månaden)
Då är det bara att registrera dig här -->
http://www.tamponsforfree.se/

Det enda man måste göra för att fortsätta få dem månad för månad är att svara på några enkla och korta frågor varje månad via sitt användarkonto när man har fått hem tampongerna. I och med att det är olika företag som sponsrar för tampongerna varje månad och gör sin reklam på tampongboxarna (så är det frågor kring reklamen, vad man tycker om den. Sist var det bara 3 frågor att klicka och svara på, har jag för mig). Förra månaden var det Puma, så då gällde det skor. Denna gång är det Antula Healthcare som har produkterna Femal balans och Lactal balans. Dessutom fick jag 35% rabatt som följde med boxen på Antula Heatlhcares produkter via familjeapoteket ute på nätet.

Nu ska jag susa in på mitt konto och svara på enkätfrågorna, men jag kan rekommendera detta i alla fall. Tamponger kostar ju lite att köpa varje månad i alla fall. 8 tamponger kanske inte räcker så långt, men det är ju alltid något, vilket jag tackar stort för + att utförandet på boxarna är olika från månad till månad. Ha ha, tänk att man kan bli så glad för lite tamponger :P Fick mig ett gott skratt idag för den söta boxen i alla fall, den var ju för härlig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback