Underbara soliga dag!

Idag fick brorsan hämta ut min gratis knäckbräck hos Coop i grannkommun, när han ändå skulle dit. Den var riktigt god... Men jag tror jag höll på att sätta i halsen när jag fick höra att den kostade 45:-.45 spänn för 0,5 liter glass. Ja, ja, god var den samt att jag fick den gratis ifrån Sia ;-) Inte illa, så jag tack, tack Sia glass.

Knäckbräck

 

Samt har jag nyss varit ner och hämtat mitt paket som kom idag. *Yeay* Alltid lika kul att hämta paket och öppna dem. Mitt proteinpulver, ska prova att göra smoothies på den. Kan vara bra så att "musklerna" kan få återhämta sig när jag tränar eller nåt dyligt. Hoppas bara att det är någorlunda gott, fördelen är att det varken är socker eller sötningsmedel i det. Perrellis smarta shaker, det går att skruva på två mindre separata behållare i botten på shakern, för att förvara pulver, snacks, bär, tabletter eller vad man nu vill ha med sig + även en karbinhake som man kan fästa nycklarna på shakern för de som är till gymmet. Sedan provade jag även 4 bars, få se om de är goda, 9:- styck. Stor skillnad mot vissa andra som de tar dubbelt så mycket för i vanliga affärer. Handlade detta på Bodystore, samt att jag fick studentrabatt där, inte illa :)

Tänkte försöka hinna med en promenad idag, samt även en träningsvända med Active 2. Så kanske det blir en proteinsmoothie på det, så att musklerna kan få återhämta sig. Så kanske man ev. slipper få träningsvärk :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback