Shopping cravings....

Tänk om man bara kunde få shoppa, shoppa, shoppa, utan att behöva tänka på pengarna. Idag var jag nere på la´ stada en vända, lyckades få tag i ett par skor. Ett par snygga träskor med klack, endast 249:-, jag kan lägga ut en bild på dem imorgon eller senare idag när jag vaknar blir det ju nu ;) Egentligen skulle jag ha tag i ett par sneakers/jogging pjucks, letade som en galning, tror du att jag fick tag i ett par? NEJ! :( När man väl hittade nåt som föll en i smak så fanns inte den rätta storleken, det är så typiskt. Anar att det är för att jag är i ett sånt stort behov utav ett par sådana nu.

Annars ikväll drog jag in till stan, hamnade hemma hos moster Malla. Det var först prat om bio, men tyvärr var det dåligt med platser. Så det blev en trevlig utekväll på O´learys med gott käk och trevligt sällskap. Det blev jag, brorsan, morsan, farsan, Malla och Jonas. Nu har man äntligen kommit hem, tänkte försöka komma i säng strax så att man får sin skönhetssömn. Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback