Nöjd med dagen som har varit

Inte för att dagen har varit så händelserik, men jag är riktigt nöjd med vad jag har hunnit med. Jag har hunnit göra klart hela första examinationsuppgiften och skickat in den, samt även gjort studieplans enkäten. Men men, jag måste ta tag i nästa uppgift som stundar och inte är det bara en utan fler. Men jag har varit duktig idag i alla fall anser jag. *klappar mig själv på axeln*

Få se vad man ska börja ta itu med imorgon. Man kanske rent utav ska passa på att plöja igenom nästa föreläsning via datorn imorgonbitti. Något måste jag göra, jag vill verkligen inte halka efter. Nu ligger bollen verkligen i mina händer när jag har två distansutbildningar hemifrån. Jag måste försöka tajma in och göra något varje dag i alla fall, bättre det än att jag ska få allt på mig i en klump. Man kanske ska skriva ett schema vad man ska hinna med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback