Ho ho!

ikväll blev det ett sent träningspass, är alldeles nytränad. Tänkte först inte träna nåt idag, har sån satans träningsvärk. Men tog ett 20 minuters step aerobics pass i Active 2. Bättre än ingenting :)

Idag gjorde en alldeles underbar skönsjungande karl, min dag :) Dagen kunde inte bli bättre! Kan ni gissa vem? Jo, Brolle. Hans nya skiva som släpptes idag, damp ner i min brevlåda, signerad var den också :D Tänk vad så lite, kan göra mig lycklig och liva upp min dag :) Jag blev alldeles euforisk när jag körde igång skivan. Jag har redan fått några favvo låtar, som har gått alldeles varma här hemma... :)

Keep up the good work Brolle, säger jag bara...

(Ursäkta den taskiga kvalitén på kortet, tog den med mobilen i all hast)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback