Good night!

Det blev en vända till Lager 157 idag, men det hade man kunnat skippa helt och hållet. Det var mest bara skit där, enligt mitt tycke. Det var inte som när jag var där sist, nu hittade man ingenting, dessutom var det halvkonstiga kläder.

När jag kom hem väntade en glad överraskning i brevlådan :) Mina silverörhängen som jag "vann" ute på Tradera, fick dem för endast 27 kronor och då var frakten inräknad i detta pris ;) Orkar inte knäppa nåt kort själv på dem just nu mitt i natten, så jag lånar Tradera bilden ifrån auktionen.




Sedan såg jag nyss klart på en riktigt bra film, enligt mig, "The Experiment". Jag kan rekommendera den, den är dessutom baserad på verkliga händelser. Det är skrämmande att se hur det mänskliga beteendet kan ta sina vändningar (på ett hemskt sätt). Usch... Laddar upp en trailer på den ifrån tuben. Here you go! :)

 

Jag har börjat komma fram till att Adrien Brody är en riktigt bra skådis, jag har den senaste tiden sett honom i en del bra filmer. Jag gillade honom inte tidigare när jag var yngre. Men det var då det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback