Gnuggar geniknölarna...

Nu gäller det att gnugga geniknölarna, vad ska jag välja? En ny uppgift har kommit upp i den ena kursen, 2 veckor har vi på oss, tiden känns en aningen knaper. Att både lyckas hitta vad man ska skriva om, sedan beskriva dessa tre tjänster, jag tror att den nyskapade bloggen ingick som en av de tre tjänsterna. Dessutom tror jag att vi även skulle utföra dessa tre tjänster och prova på dem. Vi ska även skriva ett "lärkontrakt".. hjälp! :P Detta var nog svårare än vad jag hade förväntat mig. Vi får väl se hur det kommer att gå. Sedan har jag skrivuppgifter i den andra kursen att sätta mig in i.

Funderar dock på att dra iväg till Lager 157 snart, jag tror närmare bestämt att mina geniknölar som skall gnuggas i skolarbete även behöver få lite stimulans och en megados av shopping ;) (Sedan om min halvt tomma plånbok har råd, var en annan femma. Annars får det bli ögonshopping och lite trånande av kläder).

Nej, nu ska jag hoppa in i en dusch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback