Vågen har gett sin dom...

Förra måndagen: 55,4 kg
Idag: 55 kg

Jag får väl säga att jag är nöjd ändå. Jag har ju åtminstone inte ökat i vikt....

Men nu är det ju egentligen inte det att jag vill minska hur mycket som helst i vikt. Vikten har dock ingen betydelse om jag så väger 55 eller 57 etc. Jag vill ha bort min "lilla" mage som sitter där, den "lilla mage" som har gett sig tusan på att stanna kvar. Samt vill jag få en midja, men jag är väl formad som jag är misstänker jag, är väl bara att infinna sig i det. Det återstår att se. Det är väl hur som helst bra att jag har börjat träna igen och röra på mig, det behövs för mitt välmående, samt så kan man kanske äta och unna sig nåt gott lite då och då, utan att få dåligt samvete över att kilona ska sätta sig fast på kroppen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback