Första veckan är snart över....

Yeay, känner mig rätt nöjd över veckans "motionspoäng" som jag har skrapat ihop, enligt en sida som jag har reggat mig på (som är helt gratis). Där man håller koll över motionen, maten och vikten samt midjemåttet :)
En vecka har jag nu klarat av, känns lite roligt att kunna ha kontroll och se vad det är man egentligen stoppar i sig, samt om man lyckas komma upp i kcal som man ska äta varje dag eller om man överskrider det. Kan ju säga att de flesta dagar den här veckan kom jag inte ens upp i 1600kcal, var endast en dag. (Dessutom har jag varit duktig och hållt mig borta ifrån så mycket godis som möjligt. En kokosboll blev det på marknaden... i helgen åt jag måttligt med ostkrokar, Thats it!) :) Lite måste man faktiskt få unna sig... annars kommer man ju att gooo nuts! ;)

Har även skrivit in mig och betalt för gympapass fram till juletid, så nu är det kokta fläsket stekt, nu finns det ingen återvändo. Nu måste jag ta mig iväg och gympa... ;) 

Veckans motionspoäng: 241 (om jag är nöjd? Jaa!)

Har dock svårt att tro att jag ska komma upp i dessa poäng nästa vecka, i och med att jag var iväg på en del prova på pass när det var folkhälsoveckan. Men vi får se... ;)

Jag längtar tills de ska släppa Zumba fitness och Singstar dance till Playstation 3, det är inte så långt kvar. Då kommer man att få stå och motionera bort lite kcal framför tvspelet :) Dessa spel/nytto program kommer jag att införskaffa!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback