Vart finns orken?

Här är det minst sagt som vanligt, men ändå inte? Hmm. Ja det hände en del igårkväll, något som jag inte vet hur jag ska se på, men som jag ändå kanske behövde innerst inne? Det finns olika sätt att se det på. Sedan är han så otroligt omtänksam, hmm? Ja, ja.. inget jag ska grilla skallen med när jag egentligen har viktigare saker för mig. Imorgon är det veckans 2:a tenta, fy fan, jag kan ingenting :( Och inte blir det bättre för att jag sitter här och gnäller.. haha :P Jag kom ju på en sån bra plan igår att jag skulle lägga mig tidigt, och sedan kliva upp jättetidigt för att börja plugga, jo tjena. Jag sov bort dagen ändå, sedan har jag suttit nån timme ute på fejjan. Nej nu ska jag försöka ta mig i kragen och börja lite smått med pluggandet. Det är trots allt inte många timmar kvar som jag har på mig. Tentan börjar kl 8 imorgon, vem fan kom på denna ofantligt jättedumma och tidiga tid? Jag gruvar mig för att jag kommer att försova mig, när jag inte kom upp i tid imorse. FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback