Fort eller långsamt?

Ja det är både och, hur nu det kan komma sig? Dagarna här går både fort och långsamt framåt. Långsamt på grund utav det som hände mig under jul. Julen ska ju vara glädjens tid, eller? Sambon kom med sin "överraskning" eller ska jag kalla det för julklapp? Om att vårt förhållande är slut. Eeeh? Ja, jag hamnade i en chock, detta var jag inte förberedd på. Detta meddelade han mig sent en kväll, dagen därpå, tidigt på morgonen bara drog han iväg, ner till sin släkt, långt ner i Sverige. Jaha? Ännu är han inte hemma, så det blir att försöka ta ett par krafttag med allt annat jobbigt framöver med flytt osv. (Fattar inte varför jag jämt ska hitta fel killar?)

Däremot går dagarna fort framåt när det gäller skolarbetet, jag har ett arbete som ska vara inne om någon dag, sedan två tentor nästa vecka. Har jag gjort nåt? Nej, för att jag har mått riktigt dåligt, man känner sig som en zombie. Men det kommer väl att gå som det går, det märks väl, får väl IG på alltihop. Dessutom har jag blivit struken ifrån kurserna som börjar nu i januari. Ännu mer krångel som man måste ta itu med, jag blir så FÖRBANNAD! Pga att jag har missat en grej pga högskolans krångelsystem.

Förutom det fick jag en riktigt trevlig helg, nu i helgen, tillsammans med vänner och kusiner. Partajade och gick ut på krogen. Så tack allesammans! Ja, det var något som livade upp min tillvaro + det som hände tidigare under lördagen. Då var jag och kusin vitamin och tittade på "idolerna Erik och Calle". Passade på att få mina skivor signerade och även så fick jag en kram ifrån kramgoa Calle... =)

Nepp nu ska jag fortsätta med mitt arbete som ska in senast den 7:e, *suck*, det är så svårt. Jag börjar verkligen undra vad jag har gett mig in på.


Kommentarer
Postat av: malin

skickar lite styrkekramar, och du den rätte finns där ute :) snart så kommer du få ALLT som du drömmer om!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback