Ångest till salu!

Här sitter man med tenta ångest. Gjorde programmeringstentan idag, tror den gick åt helvete, rent utsagt. Men jag hoppas att jag klarar G iaf, orkar inte med en omtenta. På torsdag har jag nästa skit tenta.

  • Kan jag något? Svar: nej!
  • Har jag övat nåt? Svar: nej!
  • Varför inte det? Svar: För att jag har mått som jag har gjort i jul.
  • Ångrar jag det nu? Svar: Ja, jag skulle ha tagit tag i det ändå, fast att jag har mått som en påse skit.
  • Ska jag öva nu? Svar: Ja!
  • Har jag ork? Svar: Nej, men jag måste försöka ta mig i kragen och börja, för snart är det torsdag.
  • Vad känner jag? Svar: Ångest och som om jag blir psykiskt våldtagen. :P
Nej jag måste ta mig i kragen, nu på momangen och börja. Men det är fan inte lätt. Vad är det som felas? För allt i världen hoppas jag att jag åtminstone klarar en utav dessa två tentor, för jag orkar definitivt inte att göra två omtentor sen. Bäst av allt vore det om jag klarar båda två, så klart! Så att jag slipper omtentor överhuvudtaget. Så om det finns någon vänlig själ som vill köpa min ångest, varsågod, den säljes för 10 öre, bara jag blir av med skiten!

Igår var jag förresten till frissan och klippte mig. Jag blev ubernöjd! Dock kanske jag saknar mitt långa hår, men jag har ännu lite längd kvar i alla fall. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback