Vilken dag!

Idag har jag haft prov, få se hur det gick sen. Jag har redan "kuggat" mig för att slippa göra tentan, misstänker jag. Fast hade jag haft den turen, så hade jag gått och gjort tentan ändå, man kan ju ha chans att få VG :P Men jag har sluppit gå och vara rädd för att jag inte ska klara tentan, vilket jag är rädd för att jag inte kommer att göra. Men man ska väl inte tänka i de banorna. Jag får nöja mig med att jag får ta med mig några bonuspoäng till tentan från proven och från VG labben.

Idag efter skolan har jag "roat" mig med att skriva en analys till grupparbetet. Vilket inte är så roande. Dels är det blä och dels så vet jag inte riktigt hur den ska skrivas. Så jag får se vad resten av gruppen säger senare ikväll när de har läst den. Tack vare den där förbaskade analysen, har jag inte hunnit till gymmet idag :( Jag har inte hunnit vara där på över 1 veckas tid, tack vare allt stress i skolan. Det är faktiskt tråkigt, nu när jag har börjat ta tag i träningen igen. Jag hoppas att jag hinner till gymmet imorgon, jag måste flåsa och fläska av mig lite känner jag. Dock är det väl inte så roligt att gå själv, men det funkar.



Kommentarer
Postat av: malin

Ja hon känner väl av lilla dennis(som vovvsingen heter) lite men inte så det blir jobbigt :) jag vill oxå ha en sån var ju jätte gosig :) allt bra med dig då?? kram

Postat av: malin

Ja hon känner väl av lilla dennis(som vovvsingen heter) lite men inte så det blir jobbigt :) jag vill oxå ha en sån var ju jätte gosig :) allt bra med dig då?? kram

2009-10-25 @ 21:23:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback