sakta men säkert...

...har jag tagit mig bort från datorn men nu sitter jag här igen en snabbis. Fy på mig!! Jag som har så mycket annat viktigt att göra. Jag har nyss tagit hand om disken och satt på lite kaffe. Medans jag stod med disken började mina tankar kretsa kring: "hur har jag kunnat bli ett nerknarkat koffeinmonster"? Jag som tidigare aldrig drack kaffe, för att jag tyckte att det var äckligt. Hmm? Nuförtiden är jag kaffeförgiftad och måste jag ha min dagliga koffeindos för att slippa huvudvärk. Så här har ni mig ett beroende koffeinmonster, som sitter här och doftar in denna ljuva arom som kommer ifrån köket. Doften sprider sig i hela lägenheten, som fyller mig och leker med mina sinnen. Nä, nu ska jag ta en kopp kaffe och försvinna... (Citerat från "Kung Kalle"; fast han sa dock; nu ska jag ta mig en kopp te och försvinna. Fast alla kanske inte vet vem "Kung Kalle" är?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback