Världens bästa fredag?

Ja det är mycket möjligt med tanke på att fredagen har bara börjat. Och min fredag började med tvättstuga, så det ska bli skönt att ha det avklarat för dagen. Än har jag väl inte så mycket att förtälja när fredagen fortfarande bara är ung, 08:39. Vad jag vet är att jag och älsklingen ska kanske iväg på "bastuviftning" idag, när han kommer hem från jobbet.

Gårdagen, kan man säga att jag hade kvalitetstid för mig själv. En riktigt bra sådan vill jag mena. Det blev ett gympass med bastu som avslutning. När jag kom hem åt jag lite mat, sedan begav jag mig till Falun, där jag fick en underbar ansiktsbehandling i en hel timme. Riktigt underbart! (Denna ansiktsbehandling fick jag av min underbara älskling i julklapp, så jag lär väl så klart se till att få den också någon gång. Dessutom blev jag av med lite stålars, när jag handlade lite produkter åt min fejja. Visst, produkterna är dyra, men de är riktigt bra åt min känsliga hy. Dessutom räcker de hur länge som helst. Än om jag jämför med andra "vanliga och billigare hudprodukter", de tar fort slut, dessutom får jag "plitor" av vissa som jag har provat. Så i slut ändan blir det väl lika dyrt, med tanke på att man får springa och handla det oftare. Dessutom är de inte lika bra som denna jag har hittat. Ett riktigt guldkorn, så det är värt pengarna. Och det behövdes, det är snart slut här hemma på vissa av grejjerna). Sedan sprang jag in i mamma på stan, så jag gick en stund med henne där. Väl där nere, sprang vi in i Helena, Madde, Emma & lilla Nellie. Och så sprang jag även in i Hanna... Så det blev lite kära besök på la´ stada. När jag kom hem stod maten på bordet, älsklingen hade gjort pasta och köttfärssås, mums! Vilken underbar sambo jag har, I love you! Sedan myste vi litegrann och när jag sedan tittade på klockan så var den redan runt 21, så då blev det att jag satt framför tvn och såg Medium och broderade litegrann. Så det var min härliga torsdag det!


Kommentarer
Postat av: malin

Ja verkligen tur man har varandra så man orkar! :) härligt med egen tid :)

Postat av: Anonym

haha måste vara nått med badkar å karlar :P

2009-05-08 @ 16:54:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback