Göteborg...

Min helg tillbringade jag nere i Göteborg. Älsklingen skulle springa Göteborgsvarvet som är på 2 mil. Han sprang det på 1tim 42 min, så jag är stolt över honom. (Själv skulle jag aldrig ställa upp på något dylikt, rena stolleriet, jag skulle dö efter någon kilometer..). Vi bodde på vandrarhem tillsammans med hans bror och hans sambo och sedan svärmor och svärfar. Dessutom blev det släktträff där nere. Jag hade mycket trevligt om man bortser ifrån min pollen & gräsallergi som blossade ut. Jag såg riktigt förfärlig ut, med blodsprängda ögon och halvt rinnande näsa. Jag såg näst intill ut som att jag skulle vara en uteliggare. Söndagen blev det fotboll på Ullevi arena, mot IFK Göteborg och Kalmar. Fotboll är ju inte min grej direkt, men jag måste faktiskt säga att det var roligare att se det i verklighet än på tv, det var en ny upplevelse för mig. Sedan kom vi hem sent på natten, tycker synd om älsklingen som skulle upp tidigt och jobba.

Igår kom Mamma & Molly hit på besök, riktigt skoj. Jag fick faktiskt en present av mor, 2 Betty Boop tavlor.. jag hade namnsdag för några dagar sedan.

Idag kommer Madde förbi hit, vi ska äta gott och dricka vin, så det ser jag fram emot. Jag kan nog nästintill garantera att det även blir Buzz och Singstar på det....


Min kämpe =)



Mina Betty Boop tavlor jag fick av mamma =)

Kommentarer
Postat av: malin

Hoppas ni får en trevlig kväll :) kram

Postat av: malin

ingen fara med den skallen :) hon slår sig hela tiden våran lilla klumpedunsa :D

2009-05-23 @ 09:44:56
URL: http://malindaa.blogg.se/
Postat av: asta | anmäl dig till veckans blogg idag :-)

Hejj,, anmäl dig till veckans blogg idag :-)

2009-05-23 @ 09:50:51
URL: http://astish.blogg.se/
Postat av: malin

nästa helg på fredagen :)

2009-05-29 @ 14:35:07
URL: http://malindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback