Dagens projekt...

Igår blev det inge bastuviftning, när vi väl kom dit, ja då hade de ställt in det. Gissa att vi blev snopna när vi skyndade oss dit. Men det blev en vanlig bastuvända i alla fall. Sedan gick vi ut och åt på Liljan, det blev plankstek och rött vin. Smarrigt, riktigt gott var det! När vi kom hem var vi så satans proppmätta och trötta, vi somnade rätt tidigt. Men kvällen var riktigt mysig för det.

Idag var vi hundvakt åt Molly, medans mor och far var på Kupolen. Hon är rena rama yrvädret. Full av fart och bus.

Dessutom så har älsklingen bakat tekakor idag. Me like a lot! De är så underbart goda! Snart ska vi sätta oss ner och se på lite film. Så det får bli lite ost, salta kex och vindruvor tror jag närmare bestämt.

Dessutom, dagens projekt jag har haft för mig är denna askkopp som ska pryda vår balkong. Jag är trött på att det ska fimpas i burkar och annat ute på balkongen när man har besök eller fest. Imorgon blir den klar, det ska lackas ett till lager på den. Så det blir ett till kort imorgon, ett snyggare än detta....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback